Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ik twijfel over de maat? Is het kledingstuk groter, kleiner of gelijk aan de maat?
Wij proberen je bij Kamélie altijd het beste advies te geven. Bij twijfel mag je ons altijd contacteren. Wij proberen je dan zo goed mogelijk verder te helpen. Zo proberen wij ervoor te zorgen dat je de juiste maat koopt voor je kind.
Het product dat ik wil, is uit voorraad. Wat nu?
Geen probleem! Wij kunnen het product voor je bestellen bij onze leverancier, als zij deze nog ter beschikking hebben natuurlijk. Neem contact met ons op en vermeld duidelijk over welk product en welke maat het gaat.
Hoe lang duurt het eerdat mijn pakketje aankomt?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, pakken wij het zo snel mogelijk in en sturen we het op met de post. Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat het pakje bij u wordt geleverd.
Kan ik mijn pakketje terugsturen als deze niet goed is?
Na uw aankoop kan u uw pakketje binnen de 14 dagen terugsturen. Is de periode van deze 14 dagen over, dan kan u uw pakketje niet meer retourneren. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Kinderkleding Kamélie. Klik hier voor meer infomatie.
Hoe blijf ik op de hoogte van Kinderkleding Kamélie?
U kan zich inschrijven op onze nieuwsbrief.
Als u op de hoogte wilt blijven van de nieuwste collecties en kleren bij Kamélie, kan u zich lid maken van onze groep op Facebook. Klik hier om naar de groep te gaan.
Wilt u graag de laatste soldenstukjes aan een rond prijsje kopen dan kan u uzelf lid maken bij onze Facebookgroep. Klik hier om naar de groep te gaan.
Ten slotte kan u ons ook volgen op onze sociale media. Volg ons op Facebook of Instagram.
Kan ik een cadeaubon bestellen?
Je kan sinds kort cadeaubonnen bestellen via onze website!
Na betaling komen deze binnen op het mailadres dat je hebt opgegeven.
Je ontvangt de bonnen dus onmiddellijk!
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op en wij proberen u zo snel mogelijk verder te helpen.